טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים

רוצים למכור נכס ? , איך לשווק נכון

שתף את המאמר >>

רוצים או צריכים למכור נכס בהרצליה ? הגעתם למקום הנכון

במאמר הזה נרחיב על שיווק נכון וכל הדברים שחשוב שתדעו שעלולים להשפיע על ההצעות מחיר שתקבלו מקונים פוטנציאלים. שנתחיל ..

לאחר שבדקתם והכנתם את ביתכם למכירה עכשיו הגיע הזמן לצילום הנכס. מאוד מומלץ להיעזר בצלם מקצועי המומחה לצילום נכסים, מעבר לתמונות חשוב להכין סרטון תדמית קצר המראה את הנכס ואת סביבתו.

אם אתם רוצים לצלם בעצמכם חשוב לסדר את הדירה ולהזיז ריהוט או כל דבר שיגרום לנכס לעומס ויפגע בתחושת המרחב והזרימה בין החללים, כמובן צריך לבחור את הזמן שהדירה נראת הכי מוארת. הדגש בתמונות, צריך להיות על החללים וכמה שיותר פתוח ולא לצלם תמונות סגורות. לדוגמה, לצלם את החלל בסלון ולא לצלם רק את הספה בסלון. טיפ נוסף, לצלם מהפינות של החלל אותו אנחנו רוצים להציג והתוצאה תיצור תמונות המעצימות את המרחב בנכס מה שיגרום ליותר מתענינים להתקשר.

כלי נוסף שאפשר להיעזר בו וחשוב לדעת להשתמש במידה היא עדשת ה- Fish eye, היתרון שבקלות מקבלים תמונות יותר פתוחות המגדילות את תחושת המרחב בחלל והחיסרון אם לא משתמשים בעדשה בגודל הנכון התמונות יוצאות מעוותות.

עכשיו יש לנו תמונות וסרטון מקצועי הגענו לשלב שיווק הנכס. בגדול יש שלוש מדיות שחשוב לשווק בהן:

המדיה הפסיבית, לדוגמה יד2, מדלן ועוד. הסיבה שהיא מוגדרת פסיבית משום אנו שמעלים מודעה ומחכים שהמתעניינים יכנסו לאתר ויחפשו אותה. אצרף שני טיפים, הראשון עדיף להעלות למדיה זו יותר ממודעה אחת עם תמונות שונות ולדאוג להקפיץ את המודעות בתדירות שלפחות פעם אחת ביום ובשעות שונות כל פעם. הטיפ השני, אם לדוגמא יש לנו דירת שלושה וחצי חדרים צריך לפרסם בשלושה פרסומים, כשלושה חדרים, כשלושה וחצי חדרים ורוב המקרים גם כארבעה חדרים מהסיבה הפשוטה שאנשים שמחפשים שלושה חדרים הם יחפשו במסנן משלושה עד שלושה ובעקבות כך המודעה שלכם לא תוצג בפניהם כלל וכן הלאה מי שמחפש ארבעה עד ארבעה.

המדיה האקטיבית, הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטיק-טוק במדיות אלו רצוי וחשוב להישתמש בסרטון תדמית אשר מוכח ככלי מאד אפקטיבי ברשתות החברתיות ומשם מתחיל תהליך המכירה. הסיבה לכך שהמדיה נקראת מדיה אקטיבית מכיוון שהאנשים אותם אנו מחפשים נמצאים בה וכן מתעניינים שהפסיקו לחפש (״יושבים על הגדר״) יחשפו לפרסום שלכם. כתוצאה מכך נגדיל את הביקוש והתחרות בין הקונים על הנכס ובכך נמקסם את התוצאה.

כלי נוסף שחשב להכיר ברשתות החברתיות הוא פרסום ממומן אך דורש ידע כדי להגיע לתוצאות טובות ולא לבזבז כסף ללא תמורה

המרחב הציבורי, ישנם שתי אופציות, האפקטיבית מבין השתיים היא כמובן שלט על הדירה המגדילה את החשיפה לקונים המחפשים באזור הספציפי של הנכס. השניה, מודעה על לוחות מודעות בסביבת הנכס.

תיווך: מתווכים מקומיים העובדים בסביבת הנכס שלכם המיועד למכירה גם אם אתם מתכוונים למכור בעצמכם את ביתכם, תתפלאו רוב העסקאות הנסגרות ממוכרים פרטיים הקונה מגיע עם מתווך. הסיבה שהרבה קונים איכותיים נצמדים למתווך מהאזור שבו הם מעוניינים לקנות, לכן מומלץ לרכז את כל המתווכים שמתקשרים אליכם מהפרסום למועד הצגת הבית בפניהם (״בית פתוח למתווכים״). חשוב להבין שכמו שקונה פרטי מייצג את עצמו, קונה המגיע עם מתווך – המתווך שלו מייצג אותו ולא אתכם.

טיפ חשוב כשאתם מראים את ביתכם לקונה המיוצג על ידי מתווך, תנו למתווך להציג את ביתכם לקונה שלו לכן חשוב שהמתווך יראה את הדירה שלכם לפני שהוא מביא את הקונה, כמו כן, אין צורך להיתערב בשלב הצגת הנכס. יחד עם זאת, חשוב שהקונה של המתווך ישמע מכם את כל המידע הטכני של העסקה כמו מחיר מבוקש, מצב רישום הנכס (מצב משפטי) ופינוי הנכס.

כשאנו משווקים בצורה נכונה ויעילה נקבל מספר רב של פניות בין עם זה שיחות טלפון או הודעות. חשוב מאד להיות זמינים לכל ההודעות ושיחות הטלפון ולא פחות חשוב להיות זמין בהצגת הנכס בפני קונים פוטנציאלים אחרת אין טעם בשיווק כשאין לו המשכיות למענה ראשוני או לכל מענה אחר.

בנוסף חשוב לבצע follow up למתעניינים שביקרו בנכס על מנת לקבל מהם פידבק בסטטוס בו הם נמצאים. לדוגמה, שוקלים לתת הצעה, אהבו, לא אהבו וכן הלאה.

במידה ויש לכם שאלות נוספות, אפשר ליצור קשר עם אבי דלחֿ סוכן נדל״ן.

054-5486229

רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר במכירת נדלן בהרצליה

אנו מעניקים לכם מהידע שצברנו למעלה מ17 שנים בתחום הנדלן בהרצליה בחינם!

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה

השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד!

מאמרים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ? בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים   מנסיון של שני עשורים בשיווק

כמה הבית שלי שווה ?

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין

השוואה