טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים

איך להכין נכס למכירה

שתף את המאמר >>

אז איך באמת מכינים את הנכס למכירה? מה חשוב לנו לדעת? מי קהל היעד שלנו ? מה אנחנו יודעים עליו ? וישנם עוד מלא שאלות. שנתחיל ?

ריכזנו עבורכם מידע חשוב שיעזור לכם להתחיל ברגל ימין את תהליך המכירה

כל דבר מתחיל מרעיון שעובר לתכנון ויורד לביצוע. חשוב מאד ללמוד ולחדד את מימוש המטרה שלכם לדוגמא, מוכרים את הדירה בכדי לקנות דירה יותר גדולה. או לחלופין מוכרים דירה על מנת לקנות דירה טובה יותר להשקעה וכן הלאה. לכן, חשוב שמימוש המטרה שלכם יהיה ברור.

בדיקת מיסוי מקרקעין ובדיקה משפטית של הנכס (על ידי אנשי מקצוע) וכל ההוצאות הנלוות הקשורות לתהליך המכירה .

נראות הבניין/ הבית מבחוץ חשובה מאד לתהליך ומראה על התחזוקה. בבניה רוויה מראה גם הרבה על השכנים. בבית פרטי יש לנו את השליטה על זה ואילו בניגוד בבניה רוויה זה לא תלוי רק בנו, אך נראות הבניין מבחוץ משפיע על תהליך המכירה והתוצאה הסופית. אם ישנה אפשרות ושאר הדיירים מעוניינים בשיפוץ הבניין ברוב המקרים זהו דבר מאד כלכלי לפני מכירת הדירה.

מצב הנכס במידה והנכס משופץ מקווה בשבילכם שהוא מכוון לטעמם של פלחי השוק הגדולים באזורכם. אם הנכס אינו משופץ אך הדירה מתכוננת טוב מבפנים אז זהו מצב נהדר, כל מה שנשאר זה לצבוע, לנקות ולדאוג לריח נעים. אך אם הנכס אינו מתכונן טוב מבפנים ישנם שתי אפשרויות: האופציה היקרה יותר, היא לתכנן אותו מחדש ולשפץ. או לחלופין האופציה הזולה, להכין תוכנית (הדמייה) אחרת ובה נראה לקונה את הפוטנציאל הטמון בנכס, לרוב שכיח בפרויקטים של תמ״א 38, 1. כמו כן, עדיף להשאיר לקונה כמה שפחות מקום לדמיון כגון הדמיות וכדומה. בעצם כמה שנמחיש יותר יהיה קל יותר בתהליך המכירה.

ריהוט ותכולה חשוב בהצגת הבית לקונים ולכן חשוב מאד שהדירה לא תהיה עמוסה בריהוט כבד שאינו מתאים לה, שתהיה תחושה של זרימה ומרחב, מניסיוני הרב גם דירות גדולות אשר עמוסות והריהוט כבד ותופס הרבה מרחב בחלל, הדירה מקבלת תחושה קטנה וחנוקה יותר. ריהוט שמתאים לדירה ומתאים לגודל החלל ואף אופנתי יתן תחושה של דירה גדולה יותר, מרווחת יותר, נעימה יותר, ״שיקית״ יותר ויקל על הקונים להתחבר לדירה – מה שיוביל להצעות מחיר טובות יותר. אם מדובר בדירות הרוסות הדורשות שיפוץ, שכיח בדירות ירושה וכדומה עדיף לפנות את כל התכולה לפני התחלת תהליך המכירה.

חשוב מאד לפני הצגת הנכס לקונים פוטנציאליים לטפל בכל הבעיות הקשורות ברטיבות מהשורש שלהם, סדקים בקירות ובתקרה, בעיות בגגות ועוד. במידה ולא מטפלים בבעיות מסוג זה, מניסיוני, מקבלים הצעות נמוכות משמעותית. תהליך המכירה מתארך ונגרם נזק המשפיע על התוצאה הסופית.

בבתים פרטיים, צמודי קרקע למיניהם, דירות גן, דירות גג וגם במרפסות שמש בדירות בבניה רוויה חשוב מאד לדאוג לפני יציאה למכירה לתחושת פרטיות בגינות, במרפסות ובגגות. למרות שהמצב נראה שהוא לא בשליטתינו ברוב המכריע הוא מאד בשליטתינו. לדוגמא, בדירות גן שיש בניינים מסביב וכל המרפסות פונות לדירת הגן אפשר להגדיל את תחושת הפרטיות על ידי צמיחה, פרגולות, שמשיות למיניהן, ציליות ועוד דברים המגבירים את תחושת הפרטיות בגינות, בגגות. במרפסות שמש בדרך כלל בקומות הנמוכות אפשר על ידי הכההת מעקות הזכוכית, חיפויים למיניהם להגדיל את תחושת הפרטיות. הדבר משפיע מאד על ההצעות שנקבל מקונים.

במידה ויש לכם שאלות נוספות ופרטניות, אפשר ליצור קשר עם אבי דלחֿ סוכן נדל״ן.

054-5486229

רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר במכירת נדלן בהרצליה

אנו מעניקים לכם מהידע שצברנו למעלה מ17 שנים בתחום הנדלן בהרצליה בחינם!

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה

השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד!

מאמרים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ? בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים   מנסיון של שני עשורים בשיווק

כמה הבית שלי שווה ?

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין

השוואה