טווח מחיר: מ- 2,000 ₪ עד 50,000,000₪
גודל: מ- 10 m2 עד 1,000 m2
מאפיינים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

שתף את המאמר >>

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ?

בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים 

 מנסיון של שני עשורים בשיווק ומכירת נדל״ן בהרצליה 

בשלב הראשון צריך לאסוף את כל המידע בנוגע לנכס המיועד למכירה ולעשות את כל הבדיקות הנדרשות, כמובן עדיף עם אנשי מקצוע רלוונטים. 

בנכס לא רק נתונים הנראים לעין כמו רמת השיפוץ, גודל, חלוקת חלל, נוף, יש או אין ממ״ד, מעלית ועוד משפיעים על המחיר סגירה. יש גם נתונים שלא רואים בפגישה הראשונה בנכס לדוגמה מצב רישומי, זכויות בנייה, פוטנציאל השבחה עתידי, מועד פינוי, תנאי תשלום ועוד. 

חשוב ללמוד את המשמעויות של כל פרט בעסקה.  

אנחנו בלוטוס נדל״ן מעניקים לכם ללא עלות או התחייבות את כל הבדיקות ע״י אנשי מקצוע רלוונטים שלנו – למידע נוסף לחצו

קביעת מחיר שיווק מדויק ביחס למתחרים לביתכם בשוק וביחס לעסקאות שנסגרו בסביבת ביתכם הוא מרכיב חשוב בתהליך המכירה. 

חשוב לדעת את העובדה שמחיר מבוקש מקצועי ומדויק מקצר את זמן המכירה ומעלה בעשרות אחוזים את הסיכוי לקבלת מחיר סגירה מקסימלי. 

אנחנו בלוטוס נדל״ן מעניקים הערכת שווי בשיטת (C.M.A) לדייק את המחיר המבוקש לביתכם. להזמנת השירות לביתכם לחצו על מידע נוסף  ניתן ללא עלות או התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד

שיווק הנכס שלך הינו מרכיב חשוב לתהליך 

שיווק רחב ומקצועי המגיע לכל המתעניינים בשוק מגדיל את הסיכוי למכירה במחיר מקסימלי ובזמן קצר. ככל שתגיעו ליותר מתעניינים (קונים), הסיכוי שלכם למקסם את המחיר סגירה עולה משמעותית וכשזה מתחבר עם תמחור מדויק לביתכם אתם בטוח בדרך הנכונה. 

השיווק שלנו בלוטוס נדל״ן 

1. אנחנו עובדים עם צלם מקצועי לצילום ביתכם לביצוע תמונות וסרטון תדמית לנכס.

2. בניית מיניסייט (mini site) לנכס שלכם באתר שלנו (לדוגמה למיניסייט לחצו) 

3. אנחנו מכינים תיק נכס לבית שלך המוגש לקונים פוטנציאלים כדי להנגיש את המידע לקונים שלך ולעזור להם לקבל החלטה בזמן יותר קצר. 

4. שיווק בכל האתרים המובילים בארץ ובחו״ל במדיה הפסיבית (מדלן, יד2 ועוד )

5. יש לנו מאגר עם אלפי לקוחות המתעניינים בקניית נכס בהרצליה (מערכת C.R.M) אנחנו מתקשרים ללקוחות במאגר וגם דרך מערכת ניהול לקוחות אנחנו שולחים מאות SMS עם פרטים על הנכס וקישור למיניסייט של הנכס.  

6. שיווק בדיגיטל מטה (פייסבוק ואינסטגרם)  וגוגל בנוסף לפרסום בקבוצות נדל״ן למכירה רוב העסקאות שאנחנו סוגרים הלקוחות מגיעים מקמפיינים ממומנים מתקדמים מסוגים שונים. 

7. שיווק בדיגיטל בקמפיינים של רימרקטינג, בעצם כל מתעניין שנכנס למיניסייט של הנכס למכירה באתר שלנו ממשיך לקבל פרסומים מאיתנו על הנכסים שלנו המוצעים למכירה. האתר שלנו יודע לצבוע אותו ולפרסם לו. 

8. שיתוף פעולה עם למעלה ל 250 מתווכים בהרצליה וגם עם מתווכים מחוץ לעיר 

      *שיווק רחב יעזור להגיע לכל המתעניינים בשוק וייצור תחרות בין הקונים בשוק*

 

לאחר שהשיווק שלנו עולה לאוויר הקונים שיוצרים איתנו קשר עוברים איתור צרכים 

אנחנו בלוטוס נדל״ן מעניקים שירות טוב גם לקונים שלנו וחשוב לנו להבין מה הם מחפשים כדי להתאים להם את הנכסים הטובים ביותר עבורם מה שמאפשר לנו לדעת הכל על הקונה שלכם. לדוגמה מה הוא רואה כיתרון או חיסרון, מה התקציב שלו ועוד מידע חשוב. כשמתעניין עובר איתור צרכים, אנחנו בלוטוס נדל״ן יודעים איך הכי נכון להציג בפניו את הנכס שלכם בדרך הטובה ביותר עבור אותו קונה ספציפי.  

שמירת קשר עם הקונים הרלוונטים שבקרו בביתכם 

אנחנו בלוטוס נדל״ן מבינים את הכוח העומד לרשותינו בתור אנשי מקצוע כשבעצם אין לנו את החיסרון שיש למוכרים פרטיים כי אנחנו לא צד בעסקה. עכשיו שמירת קשר עם הקונים הרלוונטים שביקרו בביתכם היא אחד הכלים החזקים ביותר שלנו ליצירת תחרות בין קונים, לניהול משא ומתן מוצלח ועוד.

משאים ומתנים במיליונים הם עניין שבשגרה היומיומית שלנו. כשלנו יש ניסיון של למעלה מ18 שנים בסגירת עסקאות נדל״ן ואת כל המידע על הקונה שלכם – אתם מבינים מה המשמעות של זה באיך הולך להיראות התהליך איתנו והתוצאה איתנו היא בטוח מקסימאלית

אז את מי תרצו שאנחנו ניצג ? 

חשוב לנו לחדד לכם, שכל מה שקראתם עד עכשיו הוא עדיין לא קצה המזלג מהניסיון שלנו בתחום, מהכלים העומדים לרשותינו ומה שאנחנו רוצים לשתף עד לנקודה הזאת. 

יחד עם זאת, בפגישה קצרה איתנו תוכלו לקבל עוד הרבה מאד מידע שיכול לעזור לכם למכור את הנכס שלכם בין מפרטי או בין איתנו.

לפגישת היכרות/ייעוץ השאירו פרטים וניצור עימכם קשר בהקדם.  

רוצה לדעת כמה הבית שלך שווה בהרצליה?

קבל דוח מפורט לבית שלך מסוכני נדלן עם ניסיון עשיר במכירת נדלן בהרצליה

אנו מעניקים לכם מהידע שצברנו למעלה מ17 שנים בתחום הנדלן בהרצליה בחינם!

השאר עכשיו שם וטלפון בטופס ונחזור אליך ביום העסקים הקרוב כדי לענות על כל שאלה

השירות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לנכסים בהרצליה בלבד!

מאמרים נוספים

למכור נכס במחיר מקסימלי

רוצים למכור את ביתכם במחיר המקסימום שאפשר לקבל בשוק היום ? בואו לגלות שיטה שעובדת לנו כבר לא מעט שנים   מנסיון של שני עשורים בשיווק

כמה הבית שלי שווה ?

שאלת השאלות כמה שווה הנכס שלך אם אתם רוצים לדעת כמה נכון לבקש וכמה אפשר לקבל עבור ביתכם ריכזנו לכם כמה צעדים שיעזרו לכם להבין

השוואה